Pozycjonowanie (SEO) zapewnia Twojej stronie internetowej widoczność w sieci. To proces długotrwały i złożony, dzięki któremu witryna wyświetla się na jak najwyższych pozycjach w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Efektem jest większy ruch na witrynie, a w konsekwencji – wzrost liczby klientów oraz transakcji zakończonych sukcesem.
Na czym polega pozycjonowanie
Aby pozycjonowanie odniosło skutek, konieczne jest przejście przez kilka etapów.
- Wybór słów kluczowych – sprawdzenie, jakie frazy potencjalni klienci wpisują do wyszukiwarki, oraz określenie ich konkurencyjności.
- Audyt SEO strony – diagnoza błędów, które negatywnie wpływają na pozycje w wynikach wyszukiwania.
- Optymalizacja SEO – usunięcie błędów i rozwiązanie problemów znalezionych na stronie internetowej.
- Rozbudowa treści na serwisie z uwzględnieniem konkretnych wytycznych SEO.
- Link building – analiza profilu linkowego witryny i uzupełnienie go linkami pochodzącymi z wartościowych stron.
- Stały monitoring efektów umożliwiający dokonywanie niezbędnych zmian w prowadzonych działaniach.
Pozycjonowanie wymaga fachowej wiedzy, dlatego warto skorzystać z usług doświadczonej agencji marketingu internetowego. Specjaliści przygotują dopasowaną strategię, poprawnie ją wdrożą, a także będą na bieżąco analizować proces i wprowadzać modyfikacje.